Vigtige medieenheder i mødelokalet

Kom i mål med korrekt rådgivning


 

Installation i mødelokaler er for længst blevet mere end bare et HDMI kabel fra skærmen til bordet. I dag er der ofte behov for mikrofoner, lofthøjttalere, USB forlængere, Stik adaptere, USB-C tilslutninger og Bordbrønde.

 

Skal mødelokalet være fuldautomatisk eller skal vi have mulighed for selv at styre kildevalg, lydstyrke osv? Har vi et behov for at dele præsentationer fra Ipads, telefoner eller PC? Og alt dette måske i et Skype, Zoom eller WebEx møde.

 

Det er i bund og grund op til kunden hvordan de er vandt til at bruge deres lokaler, og det er AV-integratorens opgave at imødekomme og rådgive kunden bedst muligt i denne forbindelse.  

 

Hos LydRommet har vi muligheden for at hjælpe dig med alle disse features på én gang.

 

Vi har lavet et sæt artikler, for bedst muligt at give dig et indblik hvordan vi kan hjælpe dig og dine kunder. Du kan læse dem herunder - og så kan du navigere frem og tilbage mellem artiklerne når først du er startet. Rigtig god læselyst!