Ændring af værkstedsprocedurer hos LydRommet

kan medføre lidt længere reparationstid


 

Vi har ændret procedurer i.f.t. reparationer hvilket betyder, at du fremover kan forvente lidt længere leveringstid på reparationer. Vores reparatør gennem mange år, Frits Christensen, har valgt at gå på efterløn i det nye år. Da det er stort set umuligt at finde et sidestykke til Frits, har vi valgt at lade alle reparationer overgå til eksternt værksted. 

Kort om den nye procedure:

Alle henvendelser vedr. reparationer skal stadig rettes direkte til LydRommet. Har du en reparation er det vigtigt, at vi modtager en skriftlig fejlbeskrivelse og at retursedlen er korrekt udfyldt.

Returseddel samt information vedr. returvarer finder du ved at klikke her

 

 

Tak til Frits



Frits Bo Christensen har været en fast del af LydRommet siden 2010. Frits har efter eget ønske valgt at forlade os i det nye år, til fordel for en mere rolig tilværelse på efterløn. Vi kommer til at savne Frits i det daglige men glæder os til, at han kigger forbi til kaffe ind imellem de mange nye gøremål.